Kto sa smeje na Bučkovcoch, ten sa smeje na sebe

Autor: Ján Dulovič | 25.7.2015 o 15:38 | (upravené 26.7.2015 o 13:14) Karma článku: 5,00 | Prečítané:  314x

Bučkovci, mama ožeň ma, nákupné maniačky a mnoho iných mediálnych produktov, s ktorými sa naše televízie predbiehajú, len aby ukojili neustály dopyt veľkej „intelektuálnej“ skupiny ľudí, ktorí sa bavia na chudobnom intelekte...

...aktérov daných relácií.

Samotní aktéri si to možno ani neuvedomujú, že sú braní poväčšine ako národní klauni. Alebo si to možno aj uvedomujú, no je im to jedno a všetko to podstúpia na úkor rýchleho zbohatnutia v podstate za nič, len za vykonávanie bežnej činnosti bežných obyvateľov bežnej dedinky, paneláku, mesta a pod.

„Absorbenti“ tejto televíznej zmesky nechutnosti absurdity a duchovnej vyprahnutosti dychtivo hltajú čítaný komentár opisujúci činnosti tých klaunov, ktorý je starostlivo písaný v pseudo -  intelektuálnom štýle a napomáha absorbujúcej skupine tohto divadla vytvárať si o sebe obraz intelektuálnej nadradenosti.  Pritom si neuvedomujú, že sa sami stali určitým druhom realitnej show, na ktorej sa zase baví iná, už menšia skupina, ktorá z toho všetkého ťaží najviac. Teda televízie a ľudia stojací za nimi.

Tých to v podstate veľa nestojí, len nájsť si ochotných predstaviteľov prvej klaunovskej skupiny s určitou dávkou exhibicionizmu a hlavne filozofiou „čo je doma to sa počíta“. Tým ponúknuť maličké percento, prípadne promile predpokladaných ziskov z predaja reklamného času a iných autorských práv, zaobaliť to do šatu akceptovateľného „nadradenou skupinou“ a je sveta žiť.

A kto je ten kto na tom najviac prerobí? Nie sú to ani Bučkovci, farmári, maniačky a pod. Už vôbec nie ten kto to produkuje. Ale tí, ktorí to absorbujú. Zabíjajú svoj voľný čas počas pozeraním týchto brakov, namiesto rozumnejšieho využitia ho pri činnostiach, ktorými môžu svojho ducha alebo telo povzbudiť aj skutočne. Následne zabíjajú svoj čas spoločnými konverzáciami na túto tému a poukazovaním na biedny intelekt a emocionálnu nevyrovnanosť jej predstaviteľov.

Pritom si neuvedomujú, že oni sú tí, ktorí z toho nemajú absolútne nič. Vlastne sú tí, čo sú najviac poškodení resp. stratoví. Stratia nielen čas, ktorý mohli využiť ináč, ale aj peniaze, ktoré možno utratia za produkty nenápadne podsúvané v každom vydaní, každom diely týchto pseudo - show, ako aj priamo tlačených do podvedomia v rámci častých reklamných prestávok. A samozrejme spomínaný stratený čas sú peniaze, hovorí sa.

Teda diváci, tí sú tá skupina, na ktorej sa tie dve ostatné  v úvodzovkách smejú. Diváci sú tí, ktorí keď sa na klaunoch smejú, akoby sa smiali sami zo seba. Ak by sa zo seba nesmiali, nesmiali by sa ani z klaunov, pretože by žiadni neboli. Uvedomia si, že ak sa pozastavujú nad hlúposťou interpretov týchto produktov, tí sa zase smejú nad hlúposťou a pozastavovaním sa nad tým už len preto, že z toho nemajú absolútne žiaden osoh?

Hovorí sa že v živote máme vždy na výber.  Niektoré veci sa a priori vybrať nedajú, no televízny program sa dá vybrať zatiaľ stále a čo je na tom najlepšie, aj keď nastane situácia že je to veľmi náročné, existuje červené tlačidlo OFF!!!

Tak každý má na výber stať sa obeťou seba samého. Aktérom realitnej show pre aktérov realitných show. Či stráviť voľný čas pred TV  s čipsami a pivom v ruke, ktoré si kúpil na základe odporúčaní reklamy v predchádzajúcom diele. Následné zaokrúhlenie tela v dôsledku týchto konzumácii vyrieši super fitness produkt z inej reklamy. Teda čo tak stlačiť to OFF a namiesto toho vybehnúť vON...?

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Zrušenie amnestií podporila väčšina, Mečiara podržia Smer a SNS

Parlament schválil aj vládnu deklaráciu, ktorá amnestie odsudzuje.

TECH

Astronómovia objavili čudné kvantové pokrútenie vo vesmíre

Zvláštny fenomén kvantovej fyzika sa objavil pri exotickej hviezde.


Už ste čítali?